^Догори

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Електронний щоденник

logo

Дистанційне навчання

dn

Кращий у навчанні

best sm

Національна дитяча «гаряча лінія»

116111

Електронна газета

el metel

Відеотека

video camera 5

Графік ЗНО-2018

Основна сесія
22 травня математика
24 травня українська мова 
і література
29 травня іспанська мова,
німецька мова,
французька мова
01 червня англійська мова
04 червня біологія
06 червня історія України
08 червня географія
11 червня фізика
13 червня хімія

Виховна робота

Національна дитяча «гаряча лінія»

   Національна дитяча «гаряча лінія» - для дітей та про дітей.

   Це означає, що «гаряча лінія» приймає дзвінки від дітей та від дорослих, чиї запити стосуються дітей. Дитяча «гаряча лінія» функціонує за безкоштовним номером 0-800-500-225 (безкоштовний з мобільних та стаціонарних номерів телефонів по всій території України).

   З 1 червня 2017 року Національна дитяча «гаряча лінія» відкрила короткий номер 116 111 (безкоштовний для абонентів КиївСтар та Лайфселл), що покращило доступ дітей до отримання консультацій. Даний номер телефону запроваджений у 26 європейських країнах як узгоджений номер допомоги дітям по телефону. Лінія є абсолютно безкоштовною, анонімною та конфіденційною.

   На Національній дитячій "гарячій лінії консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи соціальні працівники та соціальні педагоги. Коло питань, з яких надаються консультації, досить широке і було сформовано на основі отримуваних запитів від абонентів. Основні теми, з яких консультують на Національній дитячій «гарячій лінії», – насильство над дітьми та жорстоке поводження з ними у сім’ї та з боку оточення, психологічні проблеми, негаразди у стосунках з дорослими та однолітками, майнові права дітей, питання встановлення опіки, а також булінг і безпека в Інтернеті.

   Дитяча «гаряча лінія» працює по будням з 12 до 20 години та в суботу з 12 до 16 години.

   За перше півріччя 2017 року Національна дитяча «гаряча» лінія прийняла 20 851 дзвінок від маленьких, юних та дорослих українців. Аналіз дзвінків свідчить, що переважна більшість дітей (26,5%) телефонують із питаннями щодо інформування про свої права, а також - що робити та куди звертатися, якщо дитячі права порушуються. Так само, топовими темами для дітей залишаються запити щодо психологічного здоров'я (самотність, страхи, тривога, невпевненість в собі та своїх діях тощо) - 24,7%; питання статевого виховання - 11,7%. Значно зросла кількість дзвінків (1 543 звернення) щодо насильства та жорстокого поводження з дітьми.

   Аналіз дзвінків на «Національну «гарячу» лінію свідчить, що з браком уваги та контакту з близькими людьми стикаються різні діти: з різних за достатком і статусом родин, різного віку і статі і це дає підстави зробити висновок про те, що суспільство досі на знає прав дитини і не вміє реагувати на їх порушення.

   Невідомська Лілія Іларіївна - заступник директора з виховної роботи.

   Мартинюк Олена Миколаївна - педагог-організатор.

   Клименко Лариса Вікторівна - практичний психолог.

   Блажевич Ірина Іванівна - соціальний педагог.

Корисні посилання

МОН   Освіта в Україні та за кордоном   Хмельницький ОІППО