^Догори

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Електронний щоденник

logo

Дистанційне навчання

dn

Кращий у навчанні

best sm

Національна дитяча «гаряча лінія»

116111

Електронна газета

el metel

Відеотека

video camera 5

Графік ЗНО-2018

Основна сесія
22 травня математика
24 травня українська мова 
і література
29 травня іспанська мова,
німецька мова,
французька мова
01 червня англійська мова
04 червня біологія
06 червня історія України
08 червня географія
11 червня фізика
13 червня хімія

Інформація для батьків

ПРОГНОЗОВАНІ списки учнів 1-х класів 2017-2018 н.р.

У цій статті публікуємо ПРОГНОЗОВАНІ списки учнів 1-х класів 2017-2018 н.р.

 

1-А клас 1-Б клас
(поглиблене вивчення
англійської мови)
1-В клас

Класник керівник
Савіцька Галина Миколаївна     

Класний керівник
Онищенко Оксана Вікторівна     

Класний керівник
Дехтярук Лілія Петрівна

1. Алєксєєв Ілля
2. Бабич Костянтин
3. Бахуринська Анна
4. Безейко Софія
5. Гаскевич Адам
6. Запольська Аріана
7. Кирик Марія
8. Кирик Вікторія
9. Корніюк Артур
10. Лепетайло Володимир
11. Лісовська Яна
12. Ловінська Анастасія
13. Ловінська Валерія
14. Моренець Марія
15. Нікітін Сергій
16. Павлюк Аліна
17. Падун Аліна
18. Рижук Олександр
19. Сидорук Віталіна
20. Сидорчук Артем
21. Смірнов Даніель
22. Удальцова Мілана
23. Шкарівський Микола
24. Шуляк Альбіна
25. Федоров Антон
26. Федорук Олександра

1. Бабич Назар
2. Блажевич Максим
3. Веремєєва Анастасія
4. Государська Зоряна
5. Государський Юрій
6. Гринь Денис
7. Донченко Тимофій
8. Євтіхевич Кароліна
9. Карнафель Артем
10. Коблай Денис
11. Костюк Вероніка
12. Леонець Каріна
13. Онищенко Вікторія
14. Процюк Костянтин
15. Сабуняк Надія
16. Сардак Діана
17. Стопа Костянтин
18. Чернявський Денис
19. Шумило Кирило
20. Яцько Валерія

1. Афанасьєва Софія
2. Баришніков Кіріл
3. Бистрицький Єгор
4. Блиндюк Катерина
5. Гончаренко Ярослав
6. Дісик Любов
7. Зайцев Андрій
8. Клак Дарина
9. Кучинська Оксана
10. Кушпіль Єлізавета
11. Кушпіль Олександр
12. Кузьмінчук Кирил
13. Маринич Артем
14. Мартинчик Костянтин
15. Марцис Анна
16. Одічук Олександра
17. Пулим Іван
18. Савчук Богдан
19. Севостьянова Надія
20. Федик Максим
21. Цимбалюк Богдан

 

В перший клас в 2017 році

За попередньою інформацією, друкуємо на цій сторінці сайту список дітей, які виявили бажання навчатись в 1 класі Понінківського НВК в 2017-2018 н.р.

1.    Алєксєєв Ілля
2.    Афанасьєва Софія
3.    Бабич Костянтин
4.    Бабич Назар
5.    Баришніков Кіріл
6.    Бахуринська Анна
7.    Безейко Софія
8.    Бистрицький Єгор
9.    Блажевич Максим
10.   Блиндюк Катерина
11.   Вєрємєєва Анастасія
12.   Гончаренко Ярослав

Детальніше: В перший клас в 2017 році

В перший клас в 2016 році

Список дітей, які виявили бажання навчатись в 1 класі 2016-2017 н.р.

1. Багінська Ангеліна

2. Базильчук Дарія

3. Бартєнєв Микита

4. Бацман Назар

5. Беркута Марія

6. Бистрицька Вікторія

7. Білявська Марія

8. Богуш Мар’яна

9. Бурковський Кирил

10. Васильков Давид

Детальніше: В перший клас в 2016 році

Як навчити малюка цифр

   Дитині запам’ятати цифри зовсім не просто. Це відбувається тому, що малюк, у першу чергу, запам’ятовує те, що його вразило, зацікавило, потішило. А оскільки цифри для дитини – це щось абстрактне, не здатне викликати якісь емоції , то і запам’ятовувати їх набагато важче і, на думку малюка, зовсім не цікаво. З цієї причини деякі батьки відкладають вивчення цифр до самої школи, а цього робити у жодному разі не можна! Мозок малюка потрібно тренувати ще до школи, адже якщо дитина не мала жодного поняття про цифри, а у школі її одразу почали подавати багато матеріалу, то їй може бути надзвичайно важко. А це неминуче відіб’є охоту у малюка до навчання у подальшому. 

Отже, щоб цього не трапилося, почніть знайомити дитину зі світом цифр вже зараз. Але не вимагайте від малюка негайних результатів, бавтеся з цифрами цікаво, невимушено і легко. Навіть поверхневе знайомство піде малюку на користь.

   Переглянути повний текст

Готуючи дитину до першого класу

Батьки‚ чи готові ви до школи?

   В дошкільному дитинстві відбувається інтенсивний розвиток усіх пізнавальних психічних процесів, які в подальшому виступають першоосновою готовності дитини до школи‚ і найбільша роль у цей період в розвитку та становленні дитини належить батькам. Саме вони мають забезпечити своєму малюку найбільш сприятливі умови для розвитку і серйозно «працювати» в цьому напрямку, якомога частіше спілкуючись з дитиною. Чим раніше починається така взаємодія батьків з дітьми‚тим краще‚але хочемо зазначити: ніколи не пізно почати таку батьківську «роботу».

   Щодо питання підготовки дітей до навчання можна виділити один з його аспектів: «Як можуть батьки допомогти дитині в підготовці до школи?»

   Окреслимо кілька конкретних порад‚ які хоча й не охоплять цього багатогранного питання, але все ж таки допоможуть дорослим.

  1. Для дитини Ви — зразок мовлення, адже діти вчаться мови‚ наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи. Ваша дитина обов’язково буде говорити так‚ як Ви.
  2. Дитина успішніше засвоює мову в той момент‚ коли дорослі слухають її‚ спілкуються з нею‚ розмовляють. Виявляйте готовність слухати. Якщо роль слухача Вас втомлює, якщо Ви поспішаєте, не забувайте: терпіння, виявлене Вами в дошкільний період‚ суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.
  3. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного мовного спілкування поза сім’єю. Від ступеня раннього мовного розвитку залежатиме подальший процес росту дитини в школі.
  4. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою‚ безпеки та любові.
  5. У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси, симпатії та антипатії. Поважайте її неповторність.
  6. Ставте для себе та для дитини реальні цілі. Ведіть і спрямовуйте її‚ але не підштовхуйте.
  7. Забезпечуйте дитині широкі можливості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити‚ слухати, торкати руками‚ куштувати на смак і відчувати різноманітні елементи навколишнього світу.
  8. Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м’язів руки‚ аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно багато вирізати‚ малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі‚ зображення тощо.
  9. Забезпечуйте всі можливості та умови для повноцінної гри дитини. Гра — це провідна її діяльність, це її робота. Л.С.Виготський зазначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання в школі».
  10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб дитина механічно могла лічити до 100 і більше. Нехай вона рахує до 10—20, але їй вкрай необхідно розуміти і знати‚ з яких чисел можна скласти 5, а з яких — 7 тощо. Це є основою понятійного розуміння основ арифметики, а не механічного запам’ятовування.
  11. Працюйте з дитиною над розвитком її пам’яті, уваги‚ мислення. Для цього сьогодні пропонується багато ігор‚ головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях для дітей.
  12. Запровадьте для дитини вдома єдиний режим і дотримуйтеся його виконання обов’язково (всі члени родини).
  13. Дитина повинна мати вдома певне доручення і відповідати за результат його виконання.
  14. Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку дитини є спільність вимог до неї з боку усіх членів родини.
  15. Не завищуйте і не занижуйте самооцінку дитини. Оцінюйте її результати адекватно і доводьте це до її відома.

Детальніше: Готуючи дитину до першого класу

Поради батькам майбутніх першокласників

Поради батькам щодо підтримки дитини в період адаптації до школи

   Безумовно, найкращим профілактичним засобом збереження психічного здоров'я в період адаптації до школи є добре ставлення батьків до дітей, розуміння їхнього внутрішнього світу, проблем, переживань. Відомо, що не існує готових рецептів та моделей виховання, які можна просто взяти і без змін "прикласти" до своєї дитини. Але не дивлячись на це, можна дати деякі рекомендації з полегшення процесу адаптації дітей до школи:

  • повірте в унікальність та неповторність власної дитини, в те що Ваша дитина – єдина у своєму роді, несхожа на жодну сусідську дитину і не є точною копією Вас самих. Тому не варто вимагати від дитини реалізації заданої Вами життєвої програми і досягнення поставленої Вами мети. Надайте право їй прожити життя самій.
  • Дозвольте дитині бути самою собою, з своїми недоліками, слабкостями та достоїнствами. Приймайте її такою, якою вона є. Спирайтесь на сильні сторони дитини. 
  • Не соромтесь демонструвати дитині свою любов, дайте їй зрозуміти, що будете її любити за будь-яких обставин. 
  • Не бійтесь "залюбити" свою дитину, беріть її на коліна, дивіться їй в очі, обіймайте та цілуйте коли, вона того бажає. 
  • В якості виховного впливу використовуйте частіше ласку та заохочення, ніж покарання та осудження. 
  • Намагайтесь, щоб Ваша любов не перетворилась на вседозволеність та бездоглядність. Встановіть чіткі межі та заборони (бажано, щоб їх було небагато – лише самі основні на Ваш погляд) і дозвольте дитині вільно діяти в цих межах. Суворо дотримуйтесь встановлених заборон і дозволів. 
  • Не поспішайте звертатись до покарань. Намагайтесь впливати на дитину проханнями – це самий ефективний спосіб давати їй інструкції. У випадку непокори, батькам необхідно переконатись, що прохання відповідає віку і можливостям дитини. Лише в цьому випадку можливо використовувати прямі інструкції, накази, що достатньо ефективно, якщо дитина звикла реагувати на ввічливі прохання батьків. І лише тоді, коли дитина демонструє відкриту непокору, батьки можуть думати про покарання. Немає потреби нагадувати, що покарання повинно відповідати вчинку, дитина має розуміти за що її покарали. Батьки самі вибирають міру покарання, але важливо зазначити, що фізичне покарання – тяжка за своїми наслідками каральна міра.

Пам'ятайте: 

- Покарання – це моральний замах на здоров'я: фізичне і психічне.

- Покарання не повинно бути за рахунок любові. Не залишайте дитину без заслуженої похвали і нагороди. Ніколи не відбирайте подарованого вами чи кимось іншим.

- Краще не карати, ніж карати із запізненням. Запізнілі покарання нагадують дитині про минуле, не дають змоги стати іншою.

- Покараний – значить вибачений. Інцидент вичерпано – сторінка перегорнута. Наче нічого й не трапилось. Про старі гріхи ні слова. Не заважайте починати життя спочатку!

- Хоч би що там трапилось, хоч би якою була провина, покарання не повинно сприйматися дитиною як перевага вашої сили над її слабкістю, як приниження.

- Дитина не повинна боятися покарання. Найвразливіше для неї — ваше засмучення.

- Не забувайте, що ключ до серця дитини лежить через гру. Саме в процесі гри Ви зможете передати їй необхідні навички, знання, поняття про життєві правила та цінності, навчите краще розуміти один одного.

- Частіше розмовляйте з дитиною, пояснюйте їй незрозумілі явища, ситуації, суть заборон та обмежень. Допоможіть дитині навчитись вербально висловлювати свої бажання, почуття та переживання, інтерпретувати свою поведінку та поведінку інших людей.

Корисні посилання

МОН   Освіта в Україні та за кордоном   Хмельницький ОІППО